ramadhan

1 ramadhan jatuh pada 1 ogos
skng ni dah masuk hari ke 4 umat islam berpuasa
tidak terkecuali aku he he he
ramadhan mengajar umat islam
untuk menahan lapar dan dahaga serta nafsu di bulan baik ini..
serta umat islam harus menjaga kelakuan seperti tutur kata serta kelakuan...
ia juga mengajar supaya kita tidak membazir apabila membeli juadah berbupa puasa kelak..

ok dalam tahun ni aku lain sikit
sebab ape??
ini kerana aku berpuasa sebagai suami kepada isteri aku he he he
tahun ni berbuka puasa di rumah sendiri tp sewa je...
tahun ni sahur isteri aku kejut kan he he he selalu mak@ opah je

ok bercerita pasal bazar ramadhan plak...
tahun ni aku belum berkesempatan untuk menjejak mane mane bazar yg TOP
macam bazar ramadhan kat Kelana Jaya/Shah alam/Subang/Bangsar/Kuala Lumpur...

tengok la kalo berkesempatan aku jejak gak la mane mane bazar yang aku jumpe..
lagi pun PUAN ISTERI aku sekarang sedang dalam Pembawakan Budak.. sian dia
makan x lalu... tp dia kuat terus berpuasa mcm org biasa gak..
sungguh besar pengorbanan Puan Isteri..

ok la nanti jumpe lagi~

No comments:

Post a Comment