Trend zaman sekarang

Tak lama dulu Trend budak budak bawak Fixie..
ramai budak budak tak kire kat mane KL dan serata Malaysia
dok gile main basikal ni.. aku pun teringin sebenarnya...
Tapi ini bukan Posts sebenar..
Posts sebenar di bawah ni!




Tapi sejak kebelakangan ni ada Trend baru Masyarakat Malaysia
iaitu MEMBUANG BAYI dan MENYIKSA HAIWAN..
aduiii ni yang aku tak boleh terima..
aku tak tau la mereka mereka ini tak ada otak ke ape ke?
sanggup buat mcm ni..
tak tergamak ke korang ni erk?
tak kan tak de perasaan langsung di atas ape yang korang lakukan..
sedih siot aku baca berita..
boleh di katakan dalam seminggu ada je kes kes mcm tu..
Apa nak jadi ngan korang korang ni...


Yang kes buang bayi tu..
Korang dah 9 bulang mengandung
lepas tu senang senang je CAMPAK la KELAR la
tak kan takde rase ape ape kot time korang nk wat kerja BANGSAT tu?
Time tengah seronok tak terpikir plak pasal semua ni??
Adui~ kalo tak nak pun toksah ar CAMPAK ke KELAR ke aduiiiiiiiiiiiii AKU X PAHAM!




Yang ni lagi satu kes MENYISA BINATANG!
ape salah BINATANG tu ngan korang erk BINATANG!
sampai sanggup BAKAR PIJAK SEPAK !!
Arghhh aku paling BENCI perbuatan ape yang korang buat ni BINATANG!
serius!

Aku FUCK mereka mereka yang sanggup buat benda benda di atas ni!

No comments:

Post a Comment