9 am to 9 pm

10 gerakan dalam masa tersebut..

Khamis lepas isteri aku ckp baby kurang gerak..
ini menyebab kan aku dan dia terus ke Hospital Serdang untuk membuat pemeriksaan lanjut..
lebih kurang pukul 9 mlm aku sampai..

terus isteri aku masuk ke dalam untuk pemeriksaan lanjut..
aku hanya menanti di luar sahaja..
aku nye nebes aku je yang tahu hahaha...

lama gak la isteri aku kat dlm tu..
last skali dia keluar dengan berbaju Pink..
dia kena tahan wad..

aku punye la risau..
x tdo mlm di buat nya..
aku melelapkan mata dalam kereta je..

pagi Jumaat baru isteri aku masuk wad..
doc cakap baby ok n semua ok
aku rase ok la sikit..
tapi perasaan nebes tu still ada selagi isteri aku belum bersalin..

jumaat petang yang sama doc kasi isteri aku keluar balik..
akan jumpe doc pakar pada tarikh yang di tetap kan..

so aku harap isteri aku selamat dan tenang untuk menghadapi saat saat manis ni..
dan semua selamat..

amin...







serius aku tak sabar nak tunggu saat saat neh..

No comments:

Post a Comment